Po tem, ko smo posejali vrtno krešo in posadili fižol, smo se odločili, da v šolo prinesemo različna semena, sadike, čebulice ter lončke, zemljo… skratka vse, kar potrebujemo za ureditev razrednega vrtička.

Po uvodnem delu, kjer smo si pogledali sličice v učbeniku, smo se pogovorili, kako bi lahko uredili razredni vrtiček. Uredili smo prostor – zaščitili mize ter pripravili vse potrebno za delo. Vsak je povedal, kaj je poleg lončka in zemlje še prinesel. Večina je prinesla semena (zelišča, korenček, redkvico, solato, lubenico …), posamezniki tudi sadike (paradižnik, jagode) in čebulice (tulipan).

Učiteljici sta podali navodila za sajenje oziroma sejanje in pričeli smo z delom. Bilo nam je zelo všeč. Med seboj smo si pomagali, si izmenjevali semena, dodajali zemljo, izmenjevali zalivalko … Sošolec, ki je prinesel sadiko paradižnika, je v lonček zataknil palico za oporo. Vsak je ob koncu na okrogel kartonček narisal in zapisal, kaj je posejal oziroma posadil. Kartonček smo prilepili na leseno paličico in vse skupaj vtaknili v lonček z zemljo. Vrtiček na okenski polici se je hitro širil. Zdaj vsak dan spremljamo rast naših rastlin in skrbimo zanje.

Učenci 1. c z učiteljicama Jožico in Saško